مدیران اجرایی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دقت عمل داشته باشند!

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی

مدیر تولید شرکت چاپ و تبلیغات ققنوس عنوان کرد: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی به لحاظ کیفیت به هیچ وجه قابل مقایسه با نمایشگاه‌های مطرح سایر کشورها نیست و باید مدیران اجرایی با توجه به خلاء‌های موجود برای برگزاری این نمایشگاه دقت عمل داشته باشند.

“محمدآیت پرمنون” مدیر تولید شرکت چاپ و تبلیغات ققنوس در گفتگویی با خبرنگار ایپینا عنوان کرد: تنها مزیت و تفاوت بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی نسبت به سال‌های گذشته، همزمانی یک روز از برگزاری این نمایشگاه با روز تعطیل آخر هفته بود که به افزایش حجم بازدیدکنندگان تا حدودی کمک کرد.
وی افزود: از آنجایی که جابه‌جایی برخی از سالن‌ها، سرگردانی بازدیدکنندگان را برای پیداکردن غرفه‌های مورد نظر سبب شد و با توجه به در نظرگرفتن تنها یک روز تعطیل در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه، فرصت بازدید از تمام غرفه‌های نمایشگاه از بازدیدکنندگان گرفته شد.
“پرمنون” دلیل افزایش تعداد شرکت‌کنندگان خارجی را بهبود روابط بین‌المللی دانست و گفت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی به لحاظ کیفیت به هیچ وجه قابل مقایسه با نمایشگاه‌های مطرح سایر کشورها نیست و باید مدیران اجرایی با توجه به خلاء‌های موجود برای برگزاری این نمایشگاه دقت عمل داشته باشند.
وی در خصوص تفکیک زمان برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی و نمایشگاه تبلیغات اظهار داشت: با توجه به وابستگی این دو حوزه و عدم اطلاع بسیاری از بازدیدکنندگان از این موضوع، شاهد کاهش حجم بازدیدکنندگان در نمایشگاه بودیم.
مدیرتولید چاپ و تبلیغات ققنوس در ادامه‌ی این گفتگو درخصوص به تعویق انداختن مصوبه شورای فرهنگ عمومی برای چاپ تقویم به خبرنگار ایپینا گفت: این تاخیر زمانی در اعلام مصوبه شورای فرهنگ عمومی، به علت حجم بالای سفارشات، ما را با فشار کاری زیادی در اواخر سال مواجه می‌کند.

برگرفته از ایپینا